4 Şub 2019

Sokakların sesini dinliyorum..Ak Partiyi cezalandıracağız sesleri fısıldanıyor etrafta..16 senede yapılan icraatları sayıyorum.. evet yaptı diyorlar16 senede ekonomik alım gücünün artışından bahsediyorum.. evet artırdı diyorlar.

2013'ün 17-25 Aralığında Yargı Mensuplarının darbe girişiminin ekonomiye maliyeti, 2014 senesinde Gezi olayları ile darbe girişiminin ekonomiye maliyeti,2015 senesinde hendek kazıp iç savaş çıkarma girişiminin ekonomiye maliyeti,2016 senesinde askeri darbe girişiminin ekonomiye maliyeti, 2017 senesinde sınır ötesi harekatlarının ekonomiye maliyeti,. 2018 tarihlerinde dolar, faiz ve piyasa mallarının fiyatları üzerinden yapılan saldırıların ekonomiye maliyeti ne kadar yüksek oldu bunu da biliyorsunuz, buna rağmen ekonomimiz çok şükür fena sayılmaz, hatta iyiye de gidiyor öyle değil mi diyorum... evet haklısın diyorlar..

Bu iktidar bunca ağır yükün altından kalkmayı başardı. Daha önceki hükumetler ufacık bir sarsıntıya dayanamıyordu. Bunu yaşayarak tecrübe ettiniz. Ak Partiyi cezalandırınca yerine gelecek olan diğer partiler bu ülkeyi daha beter hale getirmeyecek mi diyorum.. evet haklısın diyorlar..

Peki neden cezalandıracaksın diyorum..Olsun, bunlara bir ders vermek lazım diyorlar...

Ders vereceğim derken senin halin, ülkenin hali daha kötüye gitmeyecek mi diyorum. Haklısın diyorlar.Bu diyaloglardan Anlıyorum ki:

MİLLETİN KENDİSİNİN DE İYİ BİR DERSE İHTİYACI VAR...ANLAŞILAN O Kİ, RAHAT BATMIŞ ...Arkadaşlar Sizden ricam bunu herkes paylaşsın

Alıntıdır...

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

Ziyaretciler

Günün Hadis-i Şerifi

Geçmiş Yazılar